.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک منبع نزدیک به مذاکرات در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه:
98 درصد متن توافق تمام شده

یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در وین در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه از اتمام 98 درصد متن توافق هسته‌ای خبر داد و اعلام کرد که هنوز پرانتزهای اندکی باقی مانده که باید پر شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، خبرگزاری فرانسه در خبری به نقل از یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای از اتمام 98 درصد متن توافق هسته‌ای خبر داد.

به نوشته نشریه فرانسوی «لاپرس»، یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: «98 درصد متن تمام شده و پرانتزهای اندکی وجود دارند که باید پر شوند البته دو یا سه موضوع مهم نیز وجود دارد.»

وی افزود: «هم‌اکنون باید تصمیمات سیاسی اتخاذ شود و چنانچه این تصمیمات اتخاذ شوند کار به سرعت پیش خواهد رفت.»

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 امروز یکشنبه در وین در حالی پیگیری می‌شود که وزرای خارجه غربی خود را به اتریش رسانده‌اند و همتایان روسی و چینی آنها هم قرار است به گفتگوها ملحق شوند.

در همین حال، خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد ایرانی که البته نامش را منتشر نکرده، از در دسترس بودن توافق نهایی طی مذاکرات امروز خبر داده است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری غربی، مقام ناشناس ایرانی درباره مذاکرات هسته‌ای گفته است: «توافق امروز در دسترس است اما برخی موضوعات باقی مانده که باید توسط وزرای خارجه حل شوند».

این خبر در حالی منتشر شده که پیشتر رسانه‌ها از ادامه داشتن اختلافات در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بر سر موضوعاتی از قبیل تحریم‌ها و بازرسی‌ها خبر داده‌‌اند و مقامات تیم مذاکره هر دو طرف گفتگو بر باقی بودن «برخی اختلافات» تاکید کرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.